piątek, 29 sierpnia 2014

Historia Szoguna



Panią Bogusławę Czarnowską znalazłam przypadkowo w internecie. Pamiętam rozpaczliwie szukałam pomocy. Mam 13 letniego pieska z chorą trzustką. Po leczeniu wet powiedział dieta. Dieta, no ale jaka?
Są karmy weterynaryjne i różne inne. Zaczęłam kupować i karmić. Niestety mój piesek nie tolerował żadnej.
Miał rzadkie duże kupy, ciągle przelewało mu się w jelitach.
Napisałam, nie, nie, najpierw zadzwoniłam i potem napisałam e-maila. Minęło już kilka miesięcy, a ja nikogo więcej nie szukam.
Pani Bogusława zajęła się wszystkim. Ustaliła dietę dla mojego pieska, pomaga mi cały czas.
Jak coś się dzieje, to piszę maila i zawsze otrzymuję pomoc.
Mój Szogunek dostaje teraz odpowiednie jedzenie i suplementy diety. Najważniejsze, że piesek czuje się dobrze, a ja jestem spokojna, że w razie problemu Pani Bogusława zawsze mi pomoże.
Oczywiście do wet też chodzę jak potrzeba. Wiedza na temat żywienia piesków u Pani jest imponująca. Mam nadzieję, że pomoże Pani jeszcze wielu zwierzakom i ich właścicielom.
Dziękuję w imieniu swoim i Szosia

Dziękuję bardzo za zaufanie. Kolejna osoba, która zdecydowała się na naturalne żywienie swojego pieska. Kluczem do zdrowia jest właściwy pokarm. Często zmiana diety powoduje ustąpienie wielu dolegliwości. I w tym przypadku było podobnie. Dziękuję za to, że zechciała Pani przeprowadzić korektę diety dla Szogusia.
Jeśli chciałbyś karmić swojego psa naturalnym pokarmem, napisz – pomogę Ci, przeprowadzę przez wszystkie zawiłości. To nic trudnego. Nie czekaj aż Twój pies będzie chory. Wtedy terapia może okazać się znacznie dłuższa.
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Bo gotowe karmy co raz bardziej zawierają tzw. śmiecie. Włącznie z tymi specjalistycznymi.Gdzie w składach coraz więcej wypełniaczy,a nie mięsa. Sprytne zabiegi marketingowe
    Na przykładzie jednej z dużych firm produkującej tzw.Karmę "koncernową".Kiedyś czytaliśmy mięso,później,produkty pochodzenia mięsnego,następnie produkty pochodzenia zwierzęcego. Ostatnio białko z kurczaka.Koncerny na produkcji karm zarabiają olbrzymie pieniądze. Można zrobić coś z niczego.

    OdpowiedzUsuń